Pagina's

zaterdag 31 januari 2015

2015 EEN NIEUW JAAR


Ik gooi de boel helemaal om dit jaar. Het is vandaag 31 januari 2015, de 1e maand van het nieuwe jaar zit er al weer bijna op. En Jane heeft op deze speciale dag besloten dat ik nooit meer mijn blog ga verwaarlozen. Want wat is er nou leuker dan mijn leven en ideeën geschreven op het internet? Niets duhu.. Misschien gooi ik er in de toekomst een Youtube Channel bij, wie weet! Ja oke.. misschien een beetje teveel van het goede want zo bijzonder is mijn leven nu nog niet, ik zit nog op school en volgend jaar heb ik hopelijk mijn havo diploma lekker in me zak zitten maar ik heb grootse plannen! Ik wil er in de toekomst voor zorgen dat ik mooie plekken in de wereld kan bezoeken en daar dan reisverslagen van kan maken. Die zie je dan uiteindelijk terug op mijn blog. Ik streef naar een blog met als hoofdonderwerp reizen maar gemixt met een vleugje fashion & lifestyle! En hier en daar wat beauty en styling van interieur. Dikke kus, Jane Yasemin